❤Masih Ada Yang Sayang❤


Hari Lahir aku  di tahun 2015 telah hampir seminggu berlalu. Terima kasih kepada semua yang mengucapkan ucapan selamat dan sudi mendoakan untuk aku.

Seperti tahun2 yang lalu, sambutan hari lahir tahun ini lebih bermakna dengan adanye blog ni.Takde buat aper2 sambutan pon, maklumlah, dah tua, tak perlu lah nak wat sambutan yang besar2an.Hadiah dari en.cayang,adik2 dan bff yang sudi memberikan aku hadiah. Katanya, walaupon tak seberapa, ia tetap menjadi tanda persahabatan yang terjalin antara kami.Terima kasih kepada sahabat yang sudi memberi.

Alhamdullilah...masih ada yang sayang

Inilah hadiahnya...Smiley and Smelley
Terima kasih kepada sahabat yang sudi menghadiahkan


Terima Kasih BondaKu



Terima Kasih Bonda Nor Zaliha
...kerana pengorbananmu melahirkanku pada jam 11:00 pagi tanggal 24 Februari 1971

kata-kataku tidak layak menggambarkan rasa syukurku padamu
tiada perbuatan juga yang dapat membalas jasamu
aku hanya bisa mendoakanmu dari kejauhan
semoga segala dosamu diampunkan
segala amalanmu diterima
ibu sihat sentiasa
bahagia selalu
terus doakanku
jadi anak solehah
yang sentiasa ingat
untuk doa buatmu
kembali

Amin!



Inspiration 189 #Kacang Panjang


Bila kita minta pada manusia, cuba audit diri sudah kah kita meminta dari Allah? Jom berdoa supaya kita memiliki hati yang kaya yang merasa cukup dan yakin dengan Allah serta menjadikan redha Allah tujuan hidup kita.



Sources:
Victor Nunes

SALAM MAULIDUR RASUL

Salam Maulidur Rasul 1437H buat semua umat Islam. Selawat dan Salam buat Nabi junjungan Muhammad S.A.W.


Semarak cinta buat Rasul junjungan kita...


Jom selawat ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad ﷺ, moga-moga dengan berselawat kita mendapat syafaat. Insya-Allah...Sollu a'lan Nabi ﷺ.

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ النَّبِيِّ وَعَلَى آلِهِ وَ صَحْبِهِ وَ سَلِّمْ

TEMPAHAN SERIMUKA PANDAN

SERIMUKA MZ



Kuih talam ini ditempah oleh orang Shah Alam untuk dihadiahkan kepada seseorang, Moga murah rezeki orang yang memberi tu.

TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Inspiration 188 #RENAULT


Ubah fikiran, ubah bahasa, inshaAllah kehidupan kita berubah.(Prof Dr Muhaya)


Sources:
Victor Nunes

TEMPAHAN UNCLE LIM




 Tempah Uncle LIM untuk perkhawinan anaknya . Alhamdulillah akhirnya siap 100 biji putri ayu & 100 biji apam gula hangus. Masa tu dah pukul 2 pagi. Mata dah macam nak tutup zzzzzz. Terima kasih Uncle Lim.


Berminat ?




Boleh hubungi saya di, 017-6950072 ( ZIE)





TEMPAHAN HOUSE WARMING



Kek Chocolate Moist Mini dan SeriMuka Pandan & apam gula hangus tempahan Adik Wanie sempena house warming.




TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72



TEMPAHAN NISA @BATU BELAH

20/12/2015






Talam Ubi Kayu & Serimuka Pandan


TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

SYUKUR PADA-MU

 ✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

"Ya Allah, tabahkanlah bagiku  rezeki yang banyak
 lagi halal, iman yang benar, ilmu yang 
bermanafaat,kesihatan yang elok,
 kecerdikan yang tinggi, hati
yang bersih dan kejayan 
yang benar".


TEMPAHAN

20/12/2015

SERIMUKA DURIAN MZ

#SerimukaDurian


Buah tangan untuk seorang sahabat yang melangsungkan pertunagan.Dalam ceritanya sahabatnya itu pengemar  raja buah #Durian. Tu yang oder #SerimukaDurian. Moga bertambah murah rezeki orang yang memberi tu.




TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN AUNTIES TALAM GULA MERAH & SERIMUKA PANDAN

 ✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽


YESTERDAY'S ORDER : TQ AUNTIES FOR YOUR ODER. SUITABLE KUIH AS SEDEKAH FOR ANY KENDURI





#Maszie'licious #TalamGulaMerah #SeriMukaPandan

TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72




Inspiration 187 #LOGO APPLE


Orang yang paling penat dan tertekan ialah orang yang hanya mengharapkan makhluk yakni mahu cantik, terkenal, kaya di puji dan disanjung makhluk. Jika hanya redha Allah yang cari tentu tenang. Jom audit (Prof Dr Muhaya)

Sources:
Victor Nunes

Abah,Ayah,Mama,Adik-adikku Perform Umrah


Papepun, buat Abah, Mama, Ayah, Adik Bazli,Adik Ann & Adik Norman
 dapat melakukan umrah dengan sempurna dan diberi kesihatan yang baik disana... Doakan kami semua anak, menantu & cucu mak abah...kami doakan segalanya berjalan dengan lancar...aamiin.Alhamdulillah, terlaksana juga hasrat uolss nak tunaikan umrah bersama-sama...so doakan lah pulok semoga kami di permudahkan juga segala urusan untuk ke sana suatu hari nanti... In shaa Allah...Abah dan delegates lain telah selamat menunaikan fardu umrah mereka pada 11 Dis - 22 Dis 2015... Terima kasih atas doa2 yang telah di lafazkan di sana....



Insan terpilih untuk berkunjung ke rumah Allah..
Mak & abah bersama kakak, adik, abg ipar dan juga sepupu sepapatnya.





Alhamdulillah...Adikku Ann dah berpurdah



Selepas mengerjakan umrah semalam. Alhamdulillah moga Adik Norman berterusan menjadi umat ALLAH yang baik






TEMPAHAN SERIMUKA & KEK MABLE SEXY

 Abang Man sekali lagi menempah Kek Mable sexy & SeriMuka Pandan. Dah 3 kali abang Man order ni. Kali ni katanya kawan opis datang ke rumah. Terima kasih atas sokongan.






TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Tempahan Awal Pagi

  ✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽


Alhamdulillah...syukur selalu...done tempahan awal pagi...semoga berpuasa hati dan selamat menjamu selera




#talam_roti
#talam_keladi
#serimuka_durian
#serimuka_pandan
#apam_gulahangus

#COD:CSM_BBR
#TQ_ODERAWAL


TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 


Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

DOA PAGI NI


Alhamdulillah..Amin ..



SEBUAH KEKAYAAN


Assalamualaikum Sahabat...Selamat Pagi.
Semoga Allah permudahkan segala urusan kita..
amin



WANITA ITU UNIK


Inspiration 196 #LOGO MERCEDES-BENZ



Apabila kita mendapat situasi yang kita tidak suka, ingat dua perkara. Pertama, apa yang kita belajar daripada peristiwa negatif itu. Kedua, adakah peristiwa buruk itu dapat mendekatkan diri kita kepada Allah SWT. (Prof Dr Muhaya)

Sources:
Victor Nunes

TEMPAHAN HARI NI

Alhamdulillah
Syukur ya Allah
masih diberi nafas untuk hari ini
Assalamualaikum
Selamat menjemput rezeki yang berkat sahabat2 semua 😊

Bismillah dan niat yang betul insyaAllah semoga semuanya dipermudahkan.
Hidup ini 1 perjuangan. 



Tiada kejayaan yang diraih tanpa perjuangan.
Tidak ada keberhasilan hidup tanpa peluh, keringat, dan air mata.


Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum, sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri.




#TalamCendol
#SerimukaPandan
#TalamButterscotch

Alhamdulillah...tempahan dapat disiapkan dengan sempurna..
tkasih kastemer...


TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72












CANTIK DI HATI


TEMPAHAN KEK MABLE SEXY


Terima kasih... Sharina.. .. semoga puashati yaa.. maaf kalau ada kekurangan.. 


#KekMableSexy

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Inspiration 195#


Amanah , iman, amal, orang beriman ia amanah. Orang amanah akan aman dan tenang. Jom audit keimanan kita. Orang yang beriman rasa manis dalam ibadah.


Sources:
Victor Nunes

TEMPAHAN SERIMUKA



Most favourite  #SeriMukaPandan

Tq Allah
TQ my customer yang sangat sporting.. 


Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Inspiration 194 #


Tugas kita berdoa, Allah Maha dekat, Allah yang makbulkan doa kita semua. Jangan sesekali putus asa. Apa diputuskan oleh Allah adalah terbaik untuk kita. (Prof Dr Muhaya)



Sources:
Victor Nunes

UNTUK TEMPAHAN

Assalamualaikum...

Talam amat sesuai sebagai hidangan untuk santapan pada waktu pagi atau juga sebagai hidangan minum petang. Jika dahulu talam boleh di kira dengan jari.. tapi kini kemunculan talam moden telah menyemarakkan lagi kuih muih tradisi.

Kata orang tak ada yang lama pasti tak akan adalah yang baru..
Walaupun muncul yang baru bagai cendawan tumbuh lepas hujan.. talam yang lama tetap terpahat di hati

Talam Keladi dan Seri Muka Pandan...boleh di jadikan buah tangan untuk majlis kenalan anda..

Untuk menempah boleh whatsapp di 017 6950072..
Self collect ya..





TEMPAHAN APAM PISANG & APAM GULA HANGUS

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

Yesterday oder #ApamGulaHangus #ApamPisang 
ordered by KakNani tq beb




TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).


Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

SENYUM ADALAH SEDEKAH


✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽



Jom amalkan utk sebarang hajat

Powerful duaa from Prophet Musa. 




 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in