BEJING

20 .April .2002 Memorie

kelakarnye aku time nie..mmg sengel ...

Mmm...nak kena tulis panjang2 ke?Tak payahla kotkan.Aku pon tak ingat detail  sangat ceta 11 tahun lepas hampir nak masuk muzium.Tapi apapun trip ni dirancang oleh Mummy Lynn.Time nie di baru habis pantang anak ke2nya  Aiman cuti kerja masih panjang lagi ...
Pesan sang suami kami...kalau kami berdua nak kemana2 di LULUSkan pergi dengan orang lain Sorry naik lori ler...somi u Lynn tau i nie baik org nye...(kalau paklie baca mesti kata aku perasan ) so kami pergi bertiga dengan anak Lynn Amanda time tu amanda umur 4 tahun... aku bagi syarat pada mummy boleh ikut en.cayang Luluskan Yang I tau,en.cayang sediakan duit u (mummy lynn) settle kan sumer...Uhuhu..dia mmg pakar ler bak nie aku nie setakat teman dia aje ..okeh
Ni first time aku berjalan dengan bff jauh pulak tu tanpa anak2 dan en.cayang.Anak2 tinggal di rumah bonda  kami naik flight dari Kuantan ke KLIA Along masa tu 5tahun dan Angah 3 tahun .Kami lepak di Klia flight kami pukul 1.30 am time tu aku dah mula rindu kat anak2 apa lagi menagis sakan sampai bengkak biji mato (sabor aje sendiri cari pasal) mummy kata tak boleh patah balik burn tiket rm34++ mahalkan ko time tu mane ada airasia lagi...

flight  delayed booking  Airbas A330 tapi di up gread boeing 747-410 kapal 2 tingkat lagi set bisnes class ;) kelas ko maszie...rezeki

Hotel yg mahal kami check in,

Kami ke sana 4hari 3 mlm...mmg best time tu shopping  tak banyak lagi barang dari Bejing ada jual di Msia..murah gile2 rugi rasa bawak  duit sikit..tujuan kami kesana nak shopping apa lagi perangkut...

Hotel yg mahal kami check in, The Great Wall Sheraton rm berapa semalam tak ingat daa...

kami shopping di:-

HONGQIAO MARKET tempat beli segala handbag , kasut & toys.Bangunan besar mummy beli barbie dan aeroplane

LIDO buka PTG sampai kepagi
Ritan Market- pagi -6 ptg

AYISAH ~ YA BAO LU MARKET kat sini segala alas meja ,china silk dll.Lepas Olimpik hari tu tempat tu sudah tukar YABAO WORLD MARKET.

supir kami disana rojer aje nak kemana .Teksi sana tempat driver berpalang besi gaya dok dlm ....buat mcm tu keselamatan driver tak kena rompak.  Ingat Your Friend..Not my friend :-)

HONG QIAO MARKET tempat beli segala handbag , kasut & toys.Bangunan besar mummy beli barbie dan aeroplane time tu...masih ingat lagi bayak gak lah aku beli toys untuk dua beradik yg kena tinggal.

LIDO buka PTG sampai kepagi
Ritan Market- pagi -6 ptg

Sorry tak berapa nak details sebab gambar banyak yang tak dapat di kesan ingatan tak berapa nak pulih .Tapi insha Allah akan lebih bagus lagi di lain entry

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.