Dapur Maszie Di IMPIANA Dapur

EDISI AIDILFITRI ~Julai - Ogos 2014

As salam duhai teman2 ku sekelian.. Ingat tak bulan APRIL yang lalu Maszie ada ceritakan yang maszie telah membuat sesi photografi bersama wartawan Impiana dapur di entry 1 april  & Maszie Editor Impiana Dapur. Dan bulan nie maka artikel mengenai sesi photografi itu pun keluarlah di IMPIANA dapur itew.. huhuhuhu





Masyaallah terkedu Maszie dibuatnya.. Ye lah dah masuk dalam majalah mmg menarik dapur maszie kalau nyata di depan mata tidak lah begitu rupa ingat kan hanya satu artikel kecil je tapi tup tup bila buka Majalah Oh Kak ton LAPAN mukasurat semuanya.. Ohhh sungguh terharu hingga kegembiraan tahap sawan hehe. Artikel ini Tip: Inspirasi Gaya & Produk Sambut Lebaran ... Sambil sambil itu Maszie nak juga promote CHROOM yang dimiliki sepupu MASZIE .. 








Jutaan terima kasih kepada wartawan dan photographer dari IMPIANA dapur terutama Cik Suhaidah Abd. Wahab & Foto Mohd Izahari Rosli kerana sudi featurekan dapur Maszie di dalam artikel di IMPIANA dapur EDISI AIDILFITRI.


Maszie bersama wartwan IMPIANA dapur

kalau dulu aku sokmoo berangan nak dapor cantik macam dalam majalah Impiana dapor tapi sekarang aku rasa macam heyyy tolongggg laaaaa. menipu sangattt dapor aku ni dalam IMPIANA dapor. dalam gambar je cantik padahallll dekat luar biasa-biasa je sebenarnya. :)) 

Pada kawan kawan Maszie yang belom dapatkan Majalah dapur sila ke kedai yang berdekatan



Kepada anda semua yang nak mencantikan rumah rojer2 le ID Chroominterior  yang terletak di SETIA ALAM ni.. untuk keterangan lanjut boleh hubungi mereka di..WhatsApp 012 6396327 - En. Apis & 019 9229288

2 comments:

  1. Wah... Terbaiklah... Tahniah...

    ReplyDelete
  2. Wahhh cantiknyerrr dapur Zie ...Tahniah ya Zie ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in