Cara-cara melipat stokin

@_@.. Mudah jer... makan kacang lagi payah dari buat benda ni.... 


Thanks alot! I like all my things to be neatly organized!

***Korang lipat macam mane...cer ceta sikit..:)

8 comments:

  1. selalu gulung2 lempaq masok lemari je.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Lya gulung2 pastu masukkan hujung kat dalam stokin tu pastu simpan dalam almari ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lipat mcm murtabak getah dia elok ....

      Delete
  3. Saya gulung-gulung je... Mcm kak lya kata tu la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bese nye gulung mcm bola pastuh cmpak dlm bakul kcik khas utk stokin.. Mcm main basket ball plk rse nye. Hihik

      Delete
  4. Lipat la macam mana pun...yang penting tak hilang sebelah...

    ReplyDelete
  5. Mcm wallet pulak jadinya... menariklah kak Mas.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lipat carani bagus, stoking blh tahan lama....Patut lah bila buka nak pakai getah jadi kembang,

      Delete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in