TEMPAHAN KEK MABLE SEXY

28/11/2015

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

Tempahan dari Customer



semerbak aroma kek marble sexy...


TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).


Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Tempahan Seri Muka Pandan

Syukur.... Kembali lagi...
Pagi tadi orang tempah Serimuka..
Katanya satu opis dah kemaruk ngan Kuih Talam Akak....
Tq Allah
TQ my customer yang sangat sporting.. 






#SerimukaPandan..

Berminat?


Boleh hubungi saya di, 017-6950072 ( ZIE)

TEMPAHAN PUAN ADAH @BBR KLANG

Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

28/11/2015

Alhamdulillah selesai cod depan pintu rumah anda

Terima kasih Puan Adah yang sudi selalu repeat oder 

Sila whatsapp 017 6950072.
InsyaAllah dijamin sedap.




#SerimukaPandan
#TalamLapis
#TalamCendol
#TalamButerscotch


TEMPAHAN TALAMDIPLOMAT & SERIMUKA DURIAN

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽



dan selamat pagi belako..
Semoga kawankawan sentiasa sihat, dipanjangkan umur, di limpahkan rezeki yang melimpah ruah dan ceria ceria selalu.. amin..




#SerimukaDurian
#TalamDiplomat

Terima kasih daun keladi... 

:)

Berminat? 

Boleh hubungi saya di, 017-6950072 ( ZIE)


Tempahan dari Alam Impian

Syukur alhamdulillah...
Terima kasih ya Allah...
Rezeki Tengahari ni..
Nak cod dekat A &W seksyen 7.
Terima kasih pada yang sudi membeli.


#SerimukaPandan
#TalamKeladi



TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 



Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN TALAM KELADI , ROTI, SERIMUKA PANDAN & SERIMUKA DURIAN

Alhamdulillah, syukur pada yang MAHA ESA.
Kira kira waktu dhuha yang ingin berakhir..maszie'licious dapat tempahan kuih talam dari Setia Alam pada hari Jumaat akan datang..IN SHAA ALLAH.
Semoga Allah permudahkan.
Bagi yang ingin  merwarnai majlis  anda dengan maszie'licious talam homemade, boleh hubungi atau whatsapp saya di....




#SerimukaDurian
#SerimukaPandan
#TalamKeladi
#TalamButterscotch

TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 


Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN HARI NI

NOV 24,2015


Maafkan kami jika ada salah silap dan kami dah pun maafkan sahabat2 semua...😊😊
Semoga kita diberi peluang untuk melihat keindahan bumi ciptaan Allah lagi esok...





#50pcsApamGulaHangus
#50pcsApamPisang
#KuihBakorPandan
#SerimukaPandan
#SyukurSelalu


TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 



Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN KUIH BAKOR PANDAN

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

NOV 23,2015

Tempahan dari Customer

#15PcsKuihBakorPandan

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

BERBAKTI PADA ORANG TUA


As Salam,
ibu ibu engkaulah segalanya dijiwa
raut wajah yang amat persona
biarpun berselirat kedut di muka
namun senyummu membahagiakan kita
ibu ibu insan yang amat mulia
di telapak kakinya terletak syurga
ingin sengsara atau bahagia itu hak kita
namun sesalan tiada berguna

Inspiration 192# PEMBARIS










Jadilah kita seorang yang mencipta suasana dan, bukan kita membenarkan suasana mencipta kita. Jadilah kita orang yang banyak memberi perhatian dan, bukan menjadi orang yang banyak mencari perhatian (Prof Dr Muhaya)

Sources:
Victor Nunes



TEMPAHAN AHAD

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

NOV 22,2015

Tempahan dari Customer petang ni



#ApamGulaHangus
#PuteriAyu
#ApamPisang
#KuihBakorPandan
#KuihKetayap
#SeriMukaPandan


Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN SABTU

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽



NOV 21,2015

Tempahan dari customer


#TALAMSUJIGULAMELAKA
#TALAMKELADI
#SERIMUKADURIAN
#TALAMDIPLOMAT
#SERIMUKAPANDAN

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

SEDEKAH

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

wahai suami suami yang bijak bistari
berbagi rezeki pada si isteri
sedekah itu amat bererti
berlipat ganda pahala dari Illahi...



Renung2kan lah wahai para suami semua....

TEMPAHAN

NOV 20,2015

Maszielicious Kuih muih
menerima tempahan untuk majlis/event

cod area Klang & shah alam..



#PuteriAyu
#ApamPisang
#ApamGulaHangus
#SerimukaPandan
#KuihBakor
#KekCoklatMoist
#KekCheeseLeleh

Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Inspiration 191# COOKIES


InsyaAllah, jika kita sentiasa ingat kita adalah milik Allah, akan timbul ketenangan dan tidak bergantung pada apa apa kecuali Allah
(Prof Dr Muhaya)


Sources:
Victor Nunes

TEMPAHAN


✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

NOV 19,2015

Tempahan dari customer



#TalamSujiGulaMerah
#TalamKeladi
#SerimukaDurian


Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Sentiasa merendah diri tidak rugi kemana.....

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽

Kuntuman bunga indah berseri
hiasan sanggul puteri asli
janganlah sombong dan bangga diri
kelak yang rugi diri sendiri...


Inspiration 190#





Semoga kita saling mendoakan. Penuhi hati dengan kesyukuran dan kasih sayang

(Prof Dr Muhaya)


Sources:
Victor Nunes

UJIAN DARINYA 2015

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽



Terlebih dahulu saya ingin merakamkan penghargaan & rasa terharu di atas doa2 & ucapan yang tidak putus2. Juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana mengambil tahu akan perkembangan kesihatan suami saya (En.Cayang) ( tapi en.cayang dah kecut sikittt tau..)
Sesungguhnya dugaan Allah ini banyak hikmahnya, saya terasa suami saya disayangi oleh ramai orang, saya terasa dia dan saya ramai sahabat sejati, saya terasa ramai  yang risaukan saya dan suami. Harap-harap...saya tak perasan ler..!
Dengan berkat doa sahabat2 & saudara2 saya semua, Insyaallah En.Cayang  bertambah pulih, bertambah sihat & bertambah bersemangat. ( Harap2 berat jangan bertambah plak..)
Sudah lebih 10 tahun En.cayang tak merasa rehat panjang begini, tapi dengan sebab ujian Allah ini, En.Cayang merasainya. Dolu dolu blosue ni tak muat untuk disarungkan kebadan En.Cayang yang sador sekarang lihat ... kerana terlalu rindukan dengan tugasan ...blouse ni jadi la melepas rindu ...rehat panjang 2 bulan (belom cukup 3 bulan wanita berpantang) 
Alhamdulillah hampir sihat sepenuhnya dari xleh duduk dan jalan syukur ke hadrat Ilahi, Insha Allah bulan depan leh kembali berkhidmat semula. Jutaan terima kasih tak terhingga kepada Dr.Ismail Accutherapy Centre  dan krew atas usaha dan bantuan kepada kami. Hanya Allah SWT yang dapat membalas jasa anda semua. Moga jasa baik kalian akan mendapat ganjaran amal jariah dan sentiasa dipermudah dalam segala urusan.
Kepada semua sahabat2 serta saudara saya semua, sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih, semoga kita dapat bertemu lagi ...

Dalam Kenangan
  01,OCT - 15. NOV 2015

SUAMIKU

As Salam,
berlayar kapal tengah samudra
sarat muatan berisi tembaga
suami ibarat nakhoda rumahtangga
tenggelam kapal pincanglah ia..


Inspiration 198#


Semoga kita lembut hati dan menyayangi semua orang kita jumpa dan sentiasa senyum dan beri salam dan mendoakan kebahagiaan mereka. Apa kita beri itu kita dapat. Utk dapat kebaikan beri kebaikan. Jika dapat kejahatan jangan marah pada yang buat pada kita sebaliknya audit diri dan fikir apa kejahatan telah kita lakukan (Prof Dr Muhaya)


Sources:
Victor Nunes

TEMPAHAN APAM GULA HANGUS

✽Åss∂ℓ∂♏u’∂ℓ∂ȋ̊Ƙu­♏ ω∂r∂h♏∂tull∂hȋ̊ ω∂ط∂r∂Ƙ∂tuh✽


#200PcsApamGulaHangus

Terima kasih daun keladi... 

:)

Berminat? 

Boleh hubungi saya di, 017-6950072 ( ZIE)

TEMPAHAN SERIMUKADURIAN & TALAM ROTI

Assalamualaikum...

Alhamdulillah,terima kasih pada semua yang menempah!!

:)




#SERIMUKADURIAN
#TALAMROTI

TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 



Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

TEMPAHAN SERIMUKA PANDAN

Maaf Ye .. Lama Tak Update Blog ..
Hi.. hahaha.. pembukaan  tak leh blah kan.. Tapi memang agak lama menyepi .. tak de sebab .. malas .. yup ..mungkin benar .. agak malas. Tak mo tepek alasan banyak2 kat sini.. Kot entah tak de orang singgah pun. Ok.. panaskan 'minyak' dengan gambar terbaru homemade by Maszie'licious. Customer order baru2 ni..



#3LoyangSerimukaPandan

TEMPAHAN AWAL AMAT DIGALAKKAN 



Terimakasih kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'licious.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

Inspiration 189# SEPIT PUTIH




Apa yang kita perjuangkan dalam hidup memberi kesan pada kita dan anak-anak, dunia dan juga akhirat. Alangkah rugi jika tidak ada niat mencari redha Allah dan mengikut sunnah dalam kehidupan harian

Sources:

Victor Nunes

PEDULI APA ORANG NAK KATA

As Salam,

jangan sangka peria itu pahit,
biar pun pahit di masak di makan jua;
andai terasa hati itu sakit,
jadi jaga lidah jangan mengata.




Ya betul tu..biarkan apa yang orang nak cakap...dah letih nanti berhentilah diorang mengata kita..
Kita tak luak dan tak rugi apa pun..
 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in