Gamma1 - Hidup Segan Mati Tak Mau


LIRIK LAGU HIDUP SEGAN MATI TAK MAU

semuanya telah ku berikan
harta cinta dan kasih sayang
apa yang belum kau dapatkan
bahkan nyawa ku pertaruhkan
kini kau hilang bagai ditelan alam
aku di sini tersakiti
hidup segan mati tak mau
saat aku pisah darimu
pahit rasanya gula
manis rasa empedu ku rasa
engkau pergi tanpa berita
habis kisah tutup cerita
menangis dalam tawa
senyum dalam derita ku rasa
apa yang belum kau dapatkan
bahkan nyawa ku pertaruhkan
kini kau hilang bagai ditelan alam
aku di sini tersakiti
hidup segan mati tak mau
saat aku pisah darimu
pahit rasanya gula
manis rasa empedu ku rasa
engkau pergi tanpa berita
habis kisah tutup cerita
menangis dalam tawa
senyum dalam derita ku rasa
hidup segan mati tak mau
saat aku pisah darimu
pahit rasanya gula
manis rasa empedu ku rasa
engkau pergi tanpa berita
habis kisah tutup cerita
menangis dalam tawa
senyum dalam derita ku rasa
 

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in