Tempahan talam dr jiran lama



 Talam Keladi  & Brownies




Mula2 bff jiran lama ku mintak buatkan untuk Hokaiddo Cups cake. Awal2 terpaksa ku tolak sebab untuk hari Sabtu tu aku banyak tempahan talam  .  Last2 bff ku kata kalau tak dpat Hokaiddo ...gantikan dengan Brownies pun boleh . Buatkanlah untuknya diambil paagi Sabtu .. hihihiiii... sebenarnya kalau takde apa2 halangan aku ok je buat Hokaiddo ni.. lagipun bahan2 memang selalunya dah tersedia kat rumah..  dah acapkali juga bff jiran lama ku menempah Hokaiddo ni & bawak ke ofis... ramai yang suka la gamaknya.. hehe.. tapi daku sendiri dah tak lalu dah nak makan segala kuih muih ni sebab dah terlampau kerap sangat buatkan tempahan orang.. hehe...


Brownies

Sebenarnya telah lama saya tak membuat update berkenaan dengan tempahan kuih muih dan masak memasak. Saya juga terpaksa mengurangkan tempahan kuih muih yang diambil kerana dek kekangan masa dan tugasan,Kadang kadang hubby bising juga kerana katanya bila dikira usaha dan penat lelah tidak berpadanan dengan hasil yang didapati. Tetapi demi minat, saya tidak mahu lah menghentikannya terus. Sekadar untuk mengasah skil dan bakat jer.


 Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

4 comments:

  1. wah..boleh bukan cafe suatu hari nanti..jiran saya kerana minat mendalam, sekarang dah jadi satu bisnes

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa allah...doakan akak ye...amin

      Delete
  2. Assalamualaikum dan salam singgah Sis...semoga bisnes yg Sis bertambah maju dan sentiasa di murahkan lagi rezeki..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in