TEMPAHAN DITUTUP


Assalamualaikum W.B.T buat semua pengunjung blog ini :) 



Tempahan untuk pickup dari 2-8 september ditutup rapat.. untuk tempahan tarik selepas dari tu masih boleh diterima lagi.. mohon pada yg berminat, sila buat tempahan lebih awal ya.. tqvm :)

Tarikh : 25 Nov.  - 28.Nov. 2014
Tempahan telah ditutup rapat ...untuk tempahan tarik selepas dari tu masih boleh diterima lagi...mohon pada yg berminat, sila buat tempahan lebih awal ya..pas tu   nak balikkkk kampung... yehaaaa !


Mulai hari ni dan hari2 berikutnya ... zie akan membuat pengumuman bagi memudahkan pelanggan2 zie yang baru mahupun yang lama untuk mengetahui perkembangan zie. Pengumuman akan dibuat 3hari lebih awal dan anda harus bertindak secepat yang boleh kerana tarikh tutup tempahan adalah 24jam bermula dr tarikh zie buat pengumuman. Zie nak minta maaf pada mereka yang pernah membuat tempahan saat akhir yang zie tolak. Bukan xmau wat kan tapi stok bahan mentah memang xde dan zie pula xsuka wat keja last minit takut lain yang jadi pulak nanti. So kalau boleh zie berharap sangat2 anda buat tempahan awal. Zie  hanya buat kuih ni kalau de permintaan sahaja. Untuk menjaga kualiti mutu setiap produk zie. 

Terima kasih - MZ (Maszie"licious)

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in