JPO kali kedua

Selamat pagi sahabat MyBlogger...Hujan pula di USA (United Suakasih Area) hari ni. Alhamdulilaah. Selamat beristirehat di mana jua anda berada. Cewah! 

Lama aku biarkan entry ni kat dalam draft. Gambar gambar dah lama aku siapkan tapi nak menaip entrrry tu, perghhh ! bila vitamin M datang merasuk diri tak leh nak buat apa.


Tapi lama lama aku biarkan jadi basi.Lagi haru bila aku nak taip aku pun dah lupa nak tulis apa sebab dah kartuuuu. Details pun cepat je lupa.


Apa pun .


ni yang aku perangkut time kali kedua jengok JPO ...


Soalan?


""Why Braun Buffel? Why???


Baiklah.Honestly, memey aku xder lagi brand nie....Niat di hati nak beli wallet saje...tiba2 handbag tu senyum fulokkk...en.cayang pun offer beli sekali dengan handbag.

arghhhh... tak terluah dgn kata. betapa ku mensyukuri apa yg KAU beri.



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in