99% LELAKI LEBIH SAYANGKAN ANAK DARI ISTERI

Sebelum berkahwin, bakal isteri akan dimanjakan bagaikan puteri, intan, belian, delima. Tetapi selepas kahwin dan punyai anak? Adakah kasih sayang yang diberikan secara berlebihan itu masih ada?
Jom kita baca 5 pendedahan sikap suami selepas kahwin di bawah:

1) 99% lelaki yang beristeri lebih sayang kepada anak daripada kepada isterinya. Hal ini dibuktikan, jika seluar anaknya terlondeh akan segera dibetulkan, tapi seluar isteri yang sudah betul, cepat2 dilondehkan.

2) Hampir 99% lelaki lebih sayang anak daripada isteri. Kerana kanak-kanak adalah "Darah Daging", sedangkan isteri hanyalah "Pengapit Daging".
3) 99% lelaki yang beristeri lebih sayang anak. Kerana kalau anak tidak pakai baju pasti dipakaikan baju, sebaliknya isteri yang sudah pakai baju disuruh buka baju.
4) 99% lelaki yang beristeri lebih perhatian pada anak, kalau anak tertonggeng dibantu untuk boleh berdiri. Cuba kalau isteri, sudah benar-benar berdiri disuruh menonggeng.
5) Hampir 99% lelaki yang beristeri lebih sayang anak. Dibuktikan ketika malam hari, kanak-kanak sedang asyik bermain disuruh tidur. Kalau isteri yang sudah tidur, diajak bermain.

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in