Gajet Idaman ku..--PAPAN CANAI COOKIES

salam semua...♥♥♥
dah habis raya memasing ke belum.....tentu ramai yg bz ngan 'open haus'....

Dah raya pon ...;-) Baru beli ...lepas nikan banyak lagi perayaan pon boleh kita buat biskut raya.Amatlah mudahnya jika ada papan pencanai dan penggelek yang boleh memberi ketinggian standard (1cm) untuk biskut raya kita. Untuk yang bznz, lebih mempercepatkan kerja anda !!! ;-) ;-). Jangan lepaskan peluang ini !!! :> :> Berminat Oder sendiri zie beli dengan fb bakers favourite


PAPAN CANAI MZ

ZIE tak penah kesah orang nak pakai gajet canggih ape pun..iphone6 ke iphone10 ke..galaxy note ke..sakti note ke..i dun care!
Tapi kalau gajet2 dapur..huuiii..tak leh betol..kalau tengok rancangan masak2, tengok gajet2 mereka yang ohsem sesangat tuh..teruja betol...gajet yang memudahkan kerja i apa lagi laju laju beli...


1 comments:

  1. In Shaa Allah, ada rezeki akak untuk dapat tu....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in