BANTU DOAKAN GAZA


Mari bantu doakan saudara kita, warga & pejuang Palestina di Gaza yang sedang bertubi-tubi digempur serangan roket Israel. "Allahumma a'izzal islam wal muslimin. Allahummanshur ikhwaananal muslimin wal mujaahidiin fii filisthiin, Allahumma tsabbat iimaanahum. Wa anzilis sakinata 'ala quluubihim wa wahhad shufuufahum. Allahumma ahlikil kafarota wal musyrikiin. Allahumma dammaril yahuudi wa israil wa syattat syamlahum wa farroq jam'ahum. Allahummanshuril mujahidin 'ala a'daina a'da-addin birohmatika ya arhamar rahimin"

ARTINYA:
Ya Allah muliakanlah Islam dan kaum muslimin. Ya Allah, tolonglah kaum muslimin dan mujahidin di Palestina. Ya Allah, teguhkanlah iman mereka. Dan turunkanlah ketentraman di dalam hati mereka dan satukanlah barisan mereka. Ya Allah, hancurkanlah kaum kuffar dan musyrikin.
Ya Allah, binasakanlah kaum Yahudi dan pasukan Israel dan cerai beraikanlah kesatuan mereka. Ya Allah, menangkanlah mujahidin atas musuh kami musuh agamamu dengan RahmatMu Wahai Yang Maha Pengasih.

#gaza #prayforgaza #doauntukgaza #palestina#prayforpalestine #doauntukpalestina

5 comments:

  1. jangan berhenti berdoa untuk saudara kita disana. semoga Allah makbulkan doa kita

    ReplyDelete
  2. sama sama kita hulurkan bantuan dan teruskan berdoa

    ReplyDelete
  3. amin..doa senjata umat islam..

    sambil2 tu hulurkan bantuan kewangan buat mereka ^_^

    ReplyDelete
  4. Sama2 kita berdoa dan hulurkan bantuan

    ReplyDelete

  5. ya allah hukum kaum kafir dengan hukum setimpal..ya allah lindungi kaum muslim dan muslimat di palestina...jalur gaza....brikn muzizat mu hidaya mu aminnnnn ya allah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in