Tempahan lagi, Badak Kubang



Terima tempahan lagi....kali nie saya buat kuih badak kubang. paling popular time bulan puasa di negeriku tercinta pahang darulmakmur


Resepi Badak Kubang saya pernah postkan dalam blog ini dan beberapa blogger telah mencuba. Jika anda ingin mencuba sila ke disini. Jika anda yang telah mencuba resepi ini adalah diharapkan agar dapat memberikan sedikit kredit kepada blog saya. Tak salah bukan memberikan sedikit kredit buat orang yang sudi berkongsi resepi yang diperolehi dari kelas yang dibayar kepada anda. Saya sanggup kongsi dan taip resepi tersebut dan menerangkan dengan terperinci supaya anda dapat membuat Badak Kubang ini dengan jayanya. Saya tak mintak banyak cukuplah link kan dengan blog saya secara proper.



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in