SEMOGA SELAMAT SAMPAI

hai pembaca blog maszie, ya dikesempatan ini maszie ingin berbicara mengenai pulang beraya, ya raya dan balik kampung dua perkara yang tak dapat dipisahkan. Jadi maszie ingin berpesan pada semua teman  agar berhati hati ketika pulang ke kampung.

Buat anak2 yg masih ada makbapak...ingattlah...kita boleh beli apa...dimana saja tetapi makbapak tidak boleh beli di mana2...meskipun dah punya keluarga bahagikan hari2 cuti kepada 2 belah pihak...kita akan jadi model pada anak2...baik yang kita contoh baik juga anak akan beri pada kita...buruk kita contoh ..buruk juga anak pulangkan pada kita ...hargai ibu... hargai bapa sebab btidak ada dua ..tidak ada tiga diganti selepas depa pergii...ingatt tu...sesal dahulu pendapatan...sesal kemudian tak berguna....


Utk anak anak, pulanglah di Hari Raya ini bertemu ibubapa utk memohon maaf, mendpt restu & menggembirakan hati mrk. Anda takkan faham betapa gembiranya hati ibubapa menyambut kepulangan anak2, sehinggalah anda menjadi tua & memendam rasa menunggu kepulangan anak di Hari Raya. Moga kita semua berpeluang menggembirakan hati ibubapa kita di Hari Raya kali ini. Aamiin, wassalam.

1 comments:

  1. Selamat pulang ke kampung semua dan selamat hari raya :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in