Di Hari ......PRU13

05.05.2013
yeaahhhh hari yang di tunggu telah tiba.Kali keberapa yea aku mengundi...(kalau aku cerita korang boleh kira umur aku) ingat lagi kali kedua mengundi aku dalam pantang anak kedua (angah) Aku keluar juga mengundi berjalan macam Oyuki. Kejap je masa berlalu angah dah 14thn. Malam aku dah siap maak rendang dan spagetti untuk anak2 dan en.cayang yang tinggal. En.cayang mengundi di Klang. Dalam pukul 8.00 pagi kami bergerak dari Subang Jaya. Aku balik dengan Shiela dan Ella adik pompuan aku...






Nie lah cik Ell nak balik mengundi ke nak ge picnik... besalah makan no.2 Tidor no.1 dalam hidupnyer.. sabor jer ler

8.30 a.m laluan depan istana







Lihat terific di jalan raya dan cuaca sungguh mendamaikan...
Alhamdullilah ...9.45a.m Di jambatan Temerloh.Kuda putih meluncur dengan pantas sekali..



pukul 2.00 p.m
Dah berkumpul semua family kami gerak
sama2. Kumpul kaum kerabat baru nak ngundi
ke.Alang2 balik boleh berjumpa terus kaum kerabat. Ada uncle yang ge umrah 24hb. nie. yang turut serta Ayah itam, Acek Amat & wife, Abang & wife, abah , dua orang adik aku, bonda dan mak andak pertugas PRU13.Aku mengundi disekolah aku.
Banyak perubahan di sekolah bangunan baru
pon bertambah.



How long this ink last on my jari is not a matter. It's vote that count.. kih kih..

i am proud to be CHENOR (N-26 DUN CHENOR) (P-086 PARLIMEN MARAN)
Tempat kami tak ada, penghuni hantu dan bangla bagaimana di tempar korang...??
Bangga tengok rakyat malaysia keluar beramai-ramai
menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat
malaysia
peace ** i pilih malaysia
stability
progress
peace yawww


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in