My favorites collection

Salam Bismillah

Collect2 mmg keje aku dari zaman sekolah dulu suka collect stem,ingat zaman kenik2 jer.Dah kartu lagi menjadi-jadi dah lama gak aku kumpul Fridge Magnet FM ni, rasanya sejak aku kawin kot.. ada yang orang bagi, ada yang aku beli sendiri, ada yang tukar2 dengan kawan2 ... pendek kata mmg dah banyak giler la koleksi fridge magnet ni. aku  collect plate country juga .Jangan tak tahu en.cayang pun ada  collet2 nie akak malas nok story skg...tungguuuu

Time rumah shah alam aku display kat wall.Wall jadi mangsa aku pakukan.Plate nie ada kenangan time en.cayang  zaman dia belayar .Kalau aku ke negara org (mcm byk ngat negeri akak dah jelajah)yg aku cari dulu mestilah plate dan FM(Fridge Magnet).Byk juga yg kwn2 & sedara souvernir....Kalau dpt dua brg nie aku punya suka mengalahkan dapat intan belian....Rumah baru siap tempah khas pot utk FM dan plate lepak.Nanti entry lain aku tayangkan ...belagaklah pulok...tak baik riak gituuu....



No.1
Yang ni aku lupa ingatan dari mana aku dapat nya.

No.2
 SOUVENIR  Mummy Lin  holiday from Perth Australia

No.3
 plate nie kenangan hubby 1985 "KAPAL RIMBA BALAU" kapal bawa kayu  from Port Melbourne.


NO.4
SOUVENIR from AMANDA 


N0.5
2006 BIZ TRIP KE KUCING from Waterfront Kuching Sarawak.


No.6
1983 -En.cayang PORT OKLAND from San Francisco de California, Cusco

No.7
Jln2 cuci mato  di ROMANTIKA,SACC MALL
Plate bertemakan mempunyai peta kawasan, negara dan bandar-bandar terkenal di seluruh dunia dan boleh membuat beberapa elemen hiasan asal.
 

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in