Pemberian jiran sebelah...

Salam Semua

Tiga jenis pokok nie jiran sebelah (shah alam) yang bagi.Dia mmg rajin bercucuk tanam.pokok orkid dia menjadi-jadi.Dulu2 aku nie hantu orkid 50 pasu orkid sahaja.Bila dah banyak en.cayang bising rumah dah sempit di situ nak lalu,di situ nak parking kereta ,basikal segala2 mak nenek nak bubuh.so rumah baru ni ada tempat dia senyum aje bila aku tanam...aku lebih kepada pokok  berdaun hijau dan putih.yang berbunga ni leceh sikit.Lain dengan orkid bunga tahan berbulan.semua orkid aku dah satu kan dalam  pasu berbunga nanti aku entry khas kat sini. 

jiran bagi sepokok aje sekarang dah penuh pasu.yang paling aku suka jatuh terjuntai2 ....lepas aku ambil pic dah keluar bunga merah 

 dua jenis EPISCIA
Nenas Batu
3 minggu tanam dah berbuah

 6 minggu

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in