Cari-cari Makan Trip ~ Legoland @ Pizza Mania(Imagination)

Salam Sabtu,

  Sambungan cerita Legoland lagi...Time beli tiket masuk kami dapat kupon  makan
rm10 x5, pandai pihak LL terpaksalah kami mencari makanan yg ikut selera anak2,yelah nikan acara bercuti bersama anak-anak...hehee 

Utk pengetahuan korang... hampir separuh kami tawaf legoland, perut harusss di isi...semua kawasan-kawasan selain daripada Miniland, dihidangkan sama ada oleh sebuah kafe atau restoran jadi anda tidak pernah jauh dari satu atau dua kedai makan. Menurut Legoland, semua makanan yang disahkan halal. Alkohol dilarang daripada dibawa masuk ke dalam taman.

Makan tengahari kami (pasta & pizza) di Pizza Mania dan mendapati makanan yang agak baik. Harga-bijak, mereka hanya sedikit mahal, lebih setanding dengan makanan di hotel-hotel .

The Pizza Mania suasana yang moden direka untuk seisi keluarga untuk menikmati pizza yang baik dan hebat & pasta. Selain pizza dan pasta, di sini juga bertindak salad, roti bawang putih, tender ayam, cawan buah-buahan segar, pencuci mulut, ais krim dan pelbagai jenis minuman.


Yummy!!!


 yg nie ai punya...

  Manakala bagi pasta, anda boleh memilih daripada Daging Bolognese atau Turki Ham Carbonara dengan pilihan spageti atau Fussili Pasta. Kami memilih untuk Combo Adult Pasta Bolognese (Along+Adik) Carbonara (Angah) Seafood (Ibu). Mereka juga agak murah hati dengan seafood dan limpahan sos.....

  The Pizza Mania suasana yang moden direka untuk seisi keluarga untuk menikmati pizza yang baik dan hebat & pasta. Selain pizza dan pasta, di sini juga ada salad, roti bawang putih, tender ayam, cawan buah-buahan segar, pencuci mulut, ais krim dan pelbagai jenis minuman.



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in