Michael Kors Handbag My First Time

moh laa kite  sambungan ceta dari entry yang lepas
yer kawan2 sekalian...
hmm kat mana nak mula eh...
okay cetanya gini...
bagun subuh en.cayang kata lepas majlis kenduri kite ge JPO,
ibu nak handbag yang semalamkan...
senyum..terus berbunga2 hati dapat apa yg terniat....
so kitorang masuk laa balik MK
 aku tunjuk bag yg aku berkenan semalam,
en.cayang tak suke kulit lembu muda


dan nak dijadikan cerita.. ada 3 colour lagi available..hitam,coklat, and putih....peerrgghhhh...terus panic masa sales person bawak keluar semua....hahhahaha...ai nak merahhhh....

belek punya belek..darling ai  advice ambil MOCHA...nampak matang n profesional..(kulit lembu tua...)sales person yg kata

en.cyg tunjuk handbag nie kat aku
kalau ikot selera aku,memang tak laa aku nak bag semalam juga murah lagi...
tapi di cakap cantik,besar dan full lather
boleh isik Ipad,kamera dll
bolehhhh???
motif beli bag mahal gitu buat isik gadget anak2...
Seriouslyyyyy???
tapi since dia beria nak sangat beli and anak2 pun
yang bekenan jugak ke bag tuh mas tu,
so belilah yang pilihan en.cayang
yeahhh righhhtttttt....
dapat bag besar 
selama nih bag2 aku memang jadi tempat isik
barang2 anak dia pon...
no wonderrrr
LOL!

hugs and kisses to my lovely hubby... syg.. tima kasih ye coz head to toe for forever ... i love u eternally ❤❤❤


hopefully this bag will boost my spirits even higher and stronger...nak dapat bukan senang kan..and Alhamdulillah..sangat2 bersyukur dijodohkan dengan en.cayang sebab kalau bukan kerana dia,  tak mampu beli ai nie D.O (dapor opiser) :)))

oklah..kita sambung later untuk hari seterusnya k...see ya..:-)))

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in