CAMBODIA ❤ Day 2

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum^^
Kami b4 berangkat shopping....

Penunjuk Jalan di Kota Phnom Penh

  The Russian Market di Kota Phnom Penh..Bayar 1usd dah boleh sampai gunakan Tuk Tuk disini..Inilah gambaran dari dalam Pasar Russia..Mula2 aku ingat masa belum sampai Pasar ini mesti gempak, bangunan kedai kayu sejibik kedai tepi sungai di temerloh (cantik lagi..) tetapi hampas habuk pun tiada..yg aku SUKE pelbagai barangan seperti biasa dan harganya boleh di katakan murah...emm kepada kaum ibu2,akak2 dan semuanya mesti lama berkampung disini (6ptg kedai TUTUP)..hahahaha..

  
comeikan anak mesia....

barangan yang aku beli jauh lebih murah dan terdapat di Russian Market...barang cenderhati pon aku beli di sini...

 
T-shirt Hard Rock  sehelai rm5 henggit

di sini kereta mewah  belambak2...mula sampai jakun gak...isshhh awat ler msia kereta mahal sangat....

lihat mmg menarik plat kenderaan dan penting semacam...

kami ke butik , jauh beza harga dengan msia....

di shoping mall nie ada jualan buku...aku beli  buat kenangan...:p
dua buku nie USD20 = RM57.24

wah..wah..keta idaman aku siap polis jaga...xperlu risau boleh shopping dgn aman...
 comey x kak ton...serba baru cuma tudung ajer dari msia...

Kami Bergambar beramai-ramai sebagai Kenagan Lah Katakan!

Besambunglah nanti, mula – mula ingat nak tulis dua entri je, tapi nanti panjang berjela-jela.Jadi sambung esok di next entri.

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in