Masak-masak semalam

terover rajin nie entry yg ketiga ari nie....

Baru aku ingat yang aku jarang share gambar lauk pauk masak sendiri.. selalu share kat fb je.. pastu tak share sini.. aiyooo banyak sangat social media nye pon..memang kerje aku D.O kerje yg sama gak ari2 sampai dah tak tahu ape yg nak di masak dan yg nak dimakan...hari Ahad ge pasar beli buah dukung langsat 3 kilo rm10 henggit dan rambai sekilo rm3 henggit...

teringat Bonda suke masak lemak dengan ikan sungai kulit  rambai atau buat sambal ikan bilis...sedapnya  terus tepon bonda tanya cara2 masak....


 Sambal kulit rambai ikan bilis....



 Tapi sambal kulit rambai ikan bilis jugak idaman kalbu.. omg.. kalau ini lah.. aku memang tak leh tolerate la..Dimakan dengan salad dan ikan masin goreng .... nyamss.

 berpeluh2 .....

 walaupon menu  tak semenggah.. tapi aku rasa sedap.. pedas plak tu.. En.cyg selalu sound "Cayang suke masak sedap2? bile ler berat nak turun ...*jahanam diet * satu yg ai paling puji En.Cyg tiap2 hari ucap terima kasih kat ai kerana rajin masak,jaga anak dan lain2 dari mula kawin sampai sekarang ...asyik puji isteri rajin, naik lif ler bini ".. Ek eleh.. tu yg ai sukaaaaaatttttttttttiiiiiii masak.. sebab en.cyg suke puji ... hahahah.. suh dia dan anak tolong makan je..
petang buat WADEY....ammmmmmaaaa (sambilgolek2pale)

ok bye...nak siap2 ambil irfan balik sek dan terus ge kelas masak....

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in