SHISEIDO BLACK/WHITE & ORANGE (NATURGO) MASK

Shiseido Mask merupakan masker peel off yg digunakan utk menghilangkan blackhead & whitehead. Ia merupakan salah satu hot item selling di dunia kosmetik di Jepun, Hong Kong, Taiwan, Korea, Singapure & Malaysia.

Shiseido Black Mineral Mask From Japan 

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Sheseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat,menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Shiseido Black/White mask adalah di buat dari Collagen disertai elemen mineral laut dalam. Masker dengan kandungan nutrisi paling lengkap.

Perawatan kecantikan menggunakan Lumpur Laut Mati sebagai masker wajah sama dengan memberi suapan makanan 'bergizi' pada kulit yang dapat merawat keindahan kulit. Kelebihan lainnya, semua toksin yang terdapat pada sel kulit akan terangkat, sehingga kulit lebih bersih dan segar sekaligus halus dan kencang.

Masker ini merupakan masker kegemaran para doktor kulit , karana hasilnya jelas dan nyata dalam sekali perawatan. Biasa disebut oleh mereka sebagai " Masker Pembersih Total " .

Perawatan menggunakan masker ini selain mencerahkan & memutihkan kulit , menghilangkan noda bekas jerawat & flek,ia juga merangsang pembentukan kolagen & elastis pada jaringan kulit , sehingga kulit anda akan kencang, lembab, kenyal, kedutan di kening & pipi berkurang, pori pori kulit wajah mengecil. Perawatan yang tepat untuk melawan tanda tanda penuaan awal.
 Peel topeng cara yang paling cepat dan berkesan untuk menghilangkan bintik hitam dan putih. membantu mengurangkan liang.
Mengurangkan dan menghapuskan bintik hitam
* Meningkatkan tekstur kulit
* Setiap pek boleh digunakan 2-3 kali bergantung pada penggunaan anda
* Keputusan mungkin berbeza bergantung kepada kulit yang berbeza n penggunaan
* Membersih muka
* Sapukan ke seluruh muka mengelakkan kening, garis rambut dan bibir
* Peel off dari tepi luar ke atas ke arah pusat perlahan-lahan selepas 30 minit
* Memohon toner biasa anda dan pelembap
* Gunakan 2-3 kali seminggu

Untuk hasil yang terbaik, disyorkan wap muka anda 1 dengan tuala panas diletakkan di atas muka atau semangkuk air suam / panas








Senang dan cepat menanggalkan bintik hitam dan putih.
Jika anda mahu memakai kosmetik dan mengekalkannya, gunakan mask ini agar mekap terletak cantik dan tahan lama.


Cara penggunaan:

Merebak dan sapu sama rata pada kulit yang baru dibersihkan kering di mana hitam / whiteheads anda.
Tunggu topeng untuk kering (lebih kurang 30 minit), kemudian mengelupas dari tepi luar ke atas ke arah pusat.
Untuk hasil yang terbaik, sapu toner & pelembap apabila selesai.
Gunakan paling 2-3 kali seminggu



KELEBIHAAN 3 JENIS MASK NI BERBEZA-BEZA IKUT KEPERLUAN MUKA KITA.....

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Shiseido Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat,menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai


utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.


WHITE - Shiseido Peel-off White Mask berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, mengurangkn kedut2 dan mengangkat sel kulit mati. Shiseido White mask bagus untuk mendinginkan dan mencerahkan kulit setelah berpanasan dibawah sinar matahari.Sesuai untuk semua jenis kulit






GOLD OREN - Shiseido Naturgo Mud Mask terbuat dari lumpur yang ada di laut dalam, kaya mineral dan bahan alami. Shiseido Naturgo Mud Mask dapat membersihkan pori-pori secara menyeluruh, mengawal minyak berlebih, menghaluskan wajah, mengurangkn jerawat dan mencerahkan

WARNING !!!

*JGN SESEKALI SAPU DI KENING @ ANAK RAMBUT

*AKAN RASA SEDIKIT SAKIT/PEDIH
SEMASA MENANGGALKAN MASK

*SAPUKAN MASK LEBIH TEBAL UNTUK HASIL YANG TERBAIK & SUPAYA
SENANG NAK TARIK SEGALA BE NDASING KT MUKA KITA KELUAR..
Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup.
antara testimoni shiseido mask ini.......


**SEKEPING HANYA RM1
MINIMUN 7pcs (boleh campur dengan dengan Pilaten Crystal Collagen Eye Mask) (sepeket Black/White Mask boleh duguna 3-4 kali)

POSTAGE

POSLAJU semenanjung RM6

sabah /swak RM9

sms/whatsApp to:018 2901 231
atau inbox fb pages:Sachiko mariot
untuk dapatkan number akaun


dan bank in,sms/inbox details bayaran,nama, alamat & num fon...
terima kasih..

SHISEIDO BLACK/WHITE & ORANGE (NATURGO) MASK

1 PC RM1.50
kOS POS RM6 SM / RM9 SS

HARGA BORONG
50 PCS - 99PCS.... 80sen
100 PCS DAN KE ATAS.. 70sen

sumber:mr google...tq share...



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in