24.12.14



BISMILLAHIRRAHMANIIROHIM

LAILAHAILLALLAH MUHAMMAD RASULULLAH

ALLAHUUMASOLLI ALA MUHAMMAD WAALA ALI MUHAMMAD



Alhamdulillah...
Hari ini 24.12.14; genap 43 tahun aku bertatih mencari cinta ILAHI. 
dengan perjalanan hidup yang bermacam fasa telah  ku lalui, syukur ya Allah...
 telah KAU panjangkan usia ku hingga ke hari ini dengan setiap hela nafasku adalah ihsan dariMU. 
malah, kau kurniakan lagi kebahagiaan lain untukku. 
jadi, NIKMAT apa lagi yang hendak ku dustakan?!
 
seiringkan pertambahan usiaku agar selari dengan pertambahan IMAN & TAQWA ku padaMU... 
tetapkan aku di jalan indah ini... jadikan ujian dan dugaan itu sebagai tanda CINTAMU padaku...
 
hampir setahun simpan niat nak puasa di hari kelahiran sendiri...
tapi bila Allah tak mengizinkan, siapa aku yg bernama WANITA untuk menolak. huhuuu~~~

Terima kasih pada semua keluargaku dan semua sahabat-sahabat kesyanaganku kerana sentiasa mendoakan aku....semua dah ada cuma satu dua tiga je tak ada lagi...insyaAllah semuani adalah raahmat Allah...
Semoga kita akan bahagia dan dirahmati dengan jalan yang telah kita pilih. Ameen.


APAPU KATA KAWAN AKU...MAINTAIN MUDA...KEEP SWEEEEEEEEEEEEEETTTTTT 17TH...
  
:)sayangi diri anda...salam sayang..sayang selalu....Sayang MasZie..<3

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in