Cuti Hari Agung

welcome June!!! 
 Daulat Tuanku....
 Sempena cuti hari Agung ari nie .....biasalah cuti2 nie  ibu lambat punch card ke dapur.En.cayang awal pagi dah on call...gelah kerja cayang Public Holiday Ooooo....Masyukkk...Breakfast  aku masak pulut gaul dengan serunding pemberian Mummy Lin . Mummy on the way  bercuti ke Tasik Kenyir heppy holiday ye...
 Pulut serunding
 smileeeeeeeeeee" Adoiiii adik irfan maluuu.....

 nama saya Fairul Arif,akhirnya saya dapat bercuti di rumah makngah...ni anak abang yg ke 4 dah berbulan janji cuti sek nak datang rumah , 2 ari lepas aku balik kg terus ambil dia .Kemana nak bawak arif berjalan ye...Petang nanti kita ge pusing2 Setia Mall ... 

Ok itu je nak cerita .. nanti ada cerita aku update lagi k..



I love u olls ketat-ketat..

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in