Souvernir from BFF


 
Kesukaan makin melampau lah aku nie.....suke suke suke gila ni...sesapa yg ge memana ni tolonglah sedekah kat aku ni haaa...aku tak minta pon bag LV,COACH or apa2 barang branded pon..tak mampu dek non..tapi bagi pree aku amik...hehehe..cukup bagi aku FM seketul dua jadi laaa...nak ge overseas tak dapat..over the river selalu ler...maka jangan lah lupa aku ye...tengkiu kepada pemberi FM untuk kali nie..meh aku bagi hadiah...

No.17 Japan from Hannah Tan


No.18 Bukit Tinggi from Dewi Jam

FM.33 Penang from Dewi Jam


               FM.  34 Tokyo from Hannah Tan                                                                   
 FM.35 USS from Kak Rohaya Marvellos

FM.37 Kuching from Nadimah

nak hadiahkan...comolot skittt...muahhhh

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in