Party for 3 LOVE

Salam All. 

Korean Birthday Song Lyrics

♪♫  ♪♫

saeng il chuk ha ham ni da saeng il chuk ha ham ni da sarang ha neun -- (name) shi saeng il chuk ha ham ni da

♪♫  ♪♫

Cuti sekolah baru aku dapat balik kampung.Aku dah pland nak buat makan-makan.Makan-makan semperna 11/6 birthday (en.cayang & amanda anak mummy Lynn) 14/6 birthday irfan dan bulan nie juga Hari Bapa.Apa lagi sekali beli kek senang koje den .Rojer uncle dan aunte semua ramai yang tak dapat hadir .Ada hal cuti sekolah ada juga yang ge umrah belom balik lagi...
Mummy Lynn datang dengan dua cahayamatanya.Mummy nie kawan sekolah(kawan ketat)bab kata orang sekarang,persahabatan kami sampai ke arinie seperti adik beradik...Alhamdullilah
IRFAN with Abang Aiman



time nak bergambar semua tak nak termasuk ler en.cayang.Sebenarnya ramai semua tak sedia untk berposing.Yang berminat interfream nie aje photogedikss....
 
Happy Birhday Amanda
Semoga Amanda membesar dengan sihat, jadi anak solehah, jadi anak yang baik, kita semua sayang kat Kakak AMANDA.. Muahhhs lapanpuluhjutakali.. 
Jom tengok food 
3 dessert nie aku buat semalam lagi.Bawak dari shah alam wooo....Oreo cheese cake angah yang buat aku tunjuk ajar apa yang patut di isi...
Oreo Cheese Cake
Caramel aku buat 2 biji ,tengok perjalan jauh dari klang nak sampai pahang .Tak apa yang penting rasanya memang sedap
Triffle pon aku buat dua biji
Bonda memamg suka masak diam-diam dia masak semua nie,kami sampai dalam pukul 3p.m bonda dah siap semuanya tunggu kami aja nak makan aje.
Nasi Apple
ayam masak hijau
jelatah
sayur goreng
Lompat Tikam
hahah suka yg ni.. taktahupon mummy snap pics nie...apapontakbleh hahahha.. 

hilang rindu kat mummy(sayanglaga2pipi)

pic family kami tanpa en.cayang,dady & angah

Ok itulah saja cerita makan2 aku.. pasni macam biasa...

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in