DEAR SOLEHAH

Assalamualaikum...

Semalam temankan adik n family saya ke seksyen 7 Shah Alam mencari tudung untuk match dengan baju tema kenduri kahwin adik bulan Jun nie.Alhamdulillah dah beli baju Melayu IRFAN untuk raya.Bak temankan orang shopping nie...biasalah pemandu pelancong melencong lebeh tak pasal2 aku yang terjebak sama menyopping.Santik sangat SAKEENA BLOUSE Dear Solehah .Rezeki Allah kan, so kena la reward untuk diri sendiri.:)





Yang menarik perhatian di sini...majoriti peniaganya Melayu, muka-muka Melayu ada di mana-mana ditambah lagi lokasinya berdekatan dengan pintu masuk Uitm... mood Melayu begitu menonjol sekali, ops ini bukan racist tau! Saya cuma tulis apa yang saya nampak di hadapan mata saya.

Ok, tata titi tutuuuu...jumpa lagi di lain babak

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in