Diy frames Family

selepas

pic dlm frame belom sempat nak isi...


Ini adalah idea yang sangat menarik bagaimana kita boleh menghiasi dinding  dan mempamerkan sejarah keluarga anda sekali gus.

Menggunakan pelekat dinding adalah mungkin, cara yang paling murah dan paling mudah cutest. Anda kemungkinan besar akan perlu untuk memerintahkan mereka dari sebuah syarikat yang pakar dalam pembuatan pelekat dinding.

Sudah tentu anda juga boleh membuat  sendiri dari kertas vinil, kain atau sesuatu yang serupa. Disini zie ingin berkongsi  idea-idea bagaimana anda boleh membuat pokok keluarga!


sebelom




semua nie frames Cross Stitch .Time zaman bujang hingga beranak dua memang mengila membuatnya.Selepas dari tu hingga sekarang dah tutup kedai ...tertelan pil M :)

cantik tak.. hehhe.. ni warna yg aku minat time tu.. tak nak lari jauh dari warna asal. lagipun nak kekalkan warna moden & mood hotel ckit.. baru nampak elegant.. kah kah kah..(rupa butik JAKEL...ada err)  bila  kena dengan lampu jantung ultrman merah tuh.. bertambah lah cantik kann.kan kan.. nampaknya laki aku kena redho dengan pilihan warna bini dia.. kekek

ok done

2 comments:

  1. Menarik & cantik.. amat bermakna tu.. penuh nostalgia.. :)

    ReplyDelete
  2. Cantik pulak. Tak lah kosong sangat dinding tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in