MAJLIS KHATAM AL-QURAN & MARHABAN

6 June.2015

Hari ini, Fairul Noor Aiman, Fairul Noor Arif dan Mohd Irfan Khatam Al-Quran .Mohd Irfan majlis kali -2 ,masa pindah rumah baru aku dah buat majlis nie...nie nak teman dan meriahkan lagi majlis pernikahan Mama Cu (ELL) & Papa Cu (LEE).Sambil tu boleh tumpang pelamin mama cu...hehee  



dalam masa tiga bulan 2 beradik nie khatam al-quran..








DOA supaya anak-anak kita sama-sama berjaya di dunia dan diakhirat nanti. InsyaAllah semoga kita diberi rezeki untuk memberi salam dan mengucapkan tahniah antara satu sama lain di sana nanti.



MasyaAllah! saya sangat terharu membaca perkataan2 ini. Terharu kerana Allah tunjukkan kepada saya, apa yang saya usahakan selama ini akan besar impaknya kepada dunia walaupun dalam cara yang berbeza. Ia besar maknanya bagi saya. Bagi saya memang benarlah kata orang, tangan yang menghayun buaian mampu menggoncang dunia. Ya Allah kau kuatkanlah lagi semangatku ini untuk mendidik anak-anakku ke jalanMu. Kau ramaikanlah lagi ibubapa yang diberi petunjuk dalam mendidik anak-anak mereka seperti mana Engkau tunjukki aku. Amiin.

aku harap aku juge mampu mendapat hidayah sepertinya…
… kau manusia terpilih oleh-Nya~~

p/s:banyak lagi pic dalam kamera bateri n cable tertinggal dikampung...:-)

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in