Kata2 INDAH - 1 Rejab

Bismillahirrahmanirrahim . ..


Malam ni sebetulnya dah masuk 1 Rejab 1431 selepas masuk waktu Maghrib tadi.  Sebagusnya jugak, esok kena puasa..... Mampukah aku?

Tapi, aku tak tahu kenapa dengan diri ini.. Seolah-olah kehilangan Motivasi untuk bekerja... Terasa lemah seluruh anggota...banyak dosa kah? Memang tidak terhitung banyak nya...

Aku perlukan motivasi..Motivasi untuk meneruskan perjuangan hidup ini..




Aku pasti, Allah sentiasa menyayangi aku... aku saja sering melupakan Nya... Aku perlu menyayangi diri aku sendiri kerana Nya..



Ya Allah berkatilah kami di bulah Rejab dan Sya'ban dan sampaikanlah kami di bulan Ramadhan .

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in