TALAM KELADI & BERLETER

Ni mokcik nak bebel nih!!

hai gud morning everybody!!



Ada seorang jiran baru saya gemar benar menempah Talam yang pelik2 daripada saya. Sudah banyak kali beliau menempah. Berkali-kali. Begitu juga dengan Talam serimuka durian saya.


Kadang- kadang, sebab saya tidak cukup masa dan penat dengan tempahan roti lagi tetapi mengenangkan pelanggan beria-ia mahu menempah, saya mengiyakan sahaja. Dah orang teringin sangat nak makan, alhamdulillah. Setakat mana yang mampu saya buatkan, kalau memang saya tak larat, memang saya menolak. Kalau boleh nak menempah biarlah 3-4 hari lebih awal, menguruskan bahan talam bukannya mudah.


Contoh pernah bukan musim durian stock durian frozen kehabisan dalam simpanan. Jenuhlah saya mencari dan dileter oleh en.cayang. Mana taknya, saya tak pakai durian paste dan pandan paste untuk pastikan kualiti kuih talam saya. Jadi, kesimpulannya, tolong ya, tempahlah awal-awal. Telefon terus pun tak apa. Janganlah main sedap nak esok kuih talamnya,  beritahunya baru hari ini, macamlah kita ni bukak kedai . Kenalah faham sama, saya buat sorang list tempahan kadang2 dah menanti setiap hari  Insyallah, kalau lapang memang saya sanggup buat.


Terima kasih ya kerana sudi membuat tempahan dengan maszie'liciouse.
 (Lainkali order la lagi).

Kalau berminat boleh whatsapp @ sms zie 017 69500 72

0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in