PLATE daerah Ku

plate daerah ku MZ
Pemasyhuran Daerah MARAN

NO.40

Waktu balik kampung cuti sekolah bulan lepas ,tiba2 BONDA kasi plate ni.Thank you BONDA plate ni bonda beli time perasmian...31 tahun dah....Time nie aku baru darjah 6 .Rupa rupanya aku suka kumpul benda alah nie minat datang dari bonda.Time nie aku tak pikir plate nie lagi ...suka kumpul stem .Bonda suruh aku simpan lagi selamat dalam galeri rumahku, rumahnya al maklum ler anak cucu dah ramai sayang katanya ...

keep smiling :D

6 comments:

  1. Boleh jagi barangan sejarah juga tu... menarik. Salam Rabu kak Mas.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti mesti pihak muzium berkenan pulok...

      Delete
  2. Semakin lama semakin 'berharga' nilainya kerana ianya merujuk pd satu detik bersejarah. Simpan elok2 ye... Jgn buat pinggan isi kuih talam pula, hehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuih talam dok atas pinggan nie beribu2 talam pulok lah harga nya....:)

      Delete
  3. Replies
    1. yg paling seronok BONDA simpan punya lah lama,tiba2 anak pilihannya akak utk meneruskan koleksinya...:)

      Delete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in