BYE October HELLO November

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum^^


Sekejap je masa berlalu. Dah masuk bulan NOVEMBER dah. Bermakna lagi dua minggu anak2 MZ sekolah di SAlam. Bermakna aku tak lama lagi akan pindah terus ke Bandar Bukit Raja. Ahhh. Sebelum nak pindah , ada lagi satu benda penting yang terpaksa aku tempoh, iaitu peroses pertukaran sekolah anak2 ke Setia Alam 2014.

Ternyata, rasa sayu dan sedih pula...banyak kenangan Maszie & family di sana....,rezeki yang diperolehi lebih baik daripada yang diharapkan . Syukur sekali lagi.

Saya selalu bersyukur atas kehidupan yang begitu indah ini. Di sela-sela  ACTION yang saya lakukan,ucapan syukur tak henti-henti saya ucapkan sebagai bentuk terimakasih atas begitu besar dan melimpah nikmat yang telah saya terima.


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in