My Followers yang ke- 100!!!


Sedar xsedar sekarang ni follower blog saya dah pon
mencecah 100 orang. Alhamdullilah. Terima kaseh 
untuk semua blogger yang dah follow blog saya. 
Anda semua amatlah dihargai...............:)
Terima kaseh! Arigato! ham-sa-me-ta! :)

Yeee, aku tau, setakat followers ke 100 apa laa sangat. 
orang lain dah beriban kan...xkisah laa 2.
aku kan orang baru dalam dunia belong.
 so, buat cara kite orang baru ke.
 xkan laa dalam masa 2 bulan kau berblogging 
dan nak followers briban riban kan.
nayeee gitu!

Aku tak kisah pon samada orang nak ikut 
or tak belog aku yang tak seberapa ni.
dan kepada yang telah mengikut,
 terima kasih banyak2 tau,
 terimakasih sangat2 sebab sudi baca
 cerita aku yang mengarot parut...hehehe 
ada gak orang sudi baca cerita aku kan.
 thanks korang :)

ok laa u all, happy blogging ! sayang sangat kat korang :)


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in