KENAPA BANGLA JALAN BERPEGANG TANGAN?

Assalamualaikum...



Baru-baru ni aku ada terbaca artikel tetang 'bangla yang semasa jalan mereka berpegang tangan'

agak-agak kenapa ek?
Ramai manusia zaman sekarang,asal nampak lelaki atau perempuan berpegang tangan aje
dikatakan homoseksual
itulah manusia pada zaman sekarang...


Kenapa bangla jalan berpegang tangan??

jawapan nya adalah sebab semasa berjalan mereka berpegang tangan kerana
itu tanda mereka menyayangi sahabat mereka...
seorang lelaki pernah bertanya itu kepada lelaki bangla tetap perbuatan mereka
mereka pon jawab
"semasa kecil ayah kamu pegang tangan kamu,adalah orang kata kamu dengan ayah kamu gay?
mesti la tidakkan??
itu tandanya ayah menyayangi kamu...
macam itu juga dengan kami.kami jalan berpegang tangan sebab kami sayang pada sahabat kami..."
lebih kurang macam in ayat nya...
sekali baca,amik kau...
hahahaha
tapi memang betul pon
tak semestinya kita berpegang tangan kita homoseksual

katanya lagi

Manusia di malaysia telah dirosakkan akal fikiran...
nak tahu sebab apa?
sebab manusia di malaysia selalu berfikiran negatif
berpegang tangan pon dikata homoseksual...

Bila difikirkan balik,aku juga pernah mempunyai padangan macam itu..

Tapi setelah baca artikel itu
padangan aku mula berubah
bila difikirkan
aku juga suka berpegang tangan dengan kawan aku
tapi aku berpegang tangan dengan dia bukan sebab aku lesbian,
tapi kerana aku sayang pada dia..
sekarang baru aku paham
kenapa lelaki bangla jalan berpegang tangan



p/s:Tapi janganlah berpegang tangan dengan yang bukan muhrim berdosa



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in