DULU dan KINI FM

Nak tunggu ge holiday... aku bukan selalu sangat ge overseas kannn...nabung tak sempat2 banyak lagi agenda lain...maklum ler anak dah besar,umoh besar,keluarga besar,badan besar nasib ler ada yang sudi bagi. pehhh banyak gile weh... di sebabkan suka tahap gaban kat benda alah ni ...aku nak jadikan hiasan dinding...selalu orang tempet kat dinding peti ais kan...aku tak suka ada dengar sumber2 yg boleh di percayai ler peti ais cepat rosak dan tak bagus untuk kesihatan nak tahu lebih terperinci  BACA aku ada 3 white board masih tak cukup ...lagi pon dok macam berdebu dan anak buah datang...hancur fridge magnet mak...tensi mak tau...

so kat sini... aku nak share koleksi fridge magnet aku...so sapa2 yang ada hobby yang sama...boleh la share sekali..rasa macam dah ramai family aku yang giler dengan fridge magnet nih...boleh tubuh CLUB FM. kalau nak beli souvenior, fridge magnet ni satu kemestian...


so rumah baru nie awal2 lagi aku dah reques kat en.cayang nak tempah khas untuk FM.senak otak ler CHROOM mereka apa yg aku nak.terhasil ...
-

-

-

tadaaa

naik tahta siap dok dlm almari...

so dah pindah apa lagi...kasi susun lah FM teperam dalam bekas tipuware KFC .3 bekas KFC uolls...:)


FM A -Z DAN 0 - 9 


banyak jugak fridge magnet yang takda kat sini, pecah ,rosak yg di cilok  orang yg berminat. most of the magnet adalah hasil 'merayap' aku sendiri dan zaman en.cayang belayor dolu2.. yang selebihnya bff hadiahkan... or bff and sepupu sepapat tulo0onngg belikan.

kih kih kih....  fun sangat collect fridge magnet...ni...bila sekali sekala tengok kat magnet tu ingat balik kenangan masa pi tempat2 tu...



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in