Wrapping Ideas

HAMPIR hujung tahun untuk berhibur ... dan dibincangkan dalam pita, gam, dan perhiasannya.

Mari kita bersikap jujur​​, kebanyakan kita adalah pembalut hadiah yang dahsyat, dan idea yang kreatif  itulah
 yang kita panggil bakat yang jarang berlaku!

1.Cupcake Liner Bows




Beri pecah warna dengan kertas pembalut berwarna mudah untuk memastikan ia canggih dan kemas! Cari barisan cupcake sejuk dan bersedia untuk membuat di sini!

2.Personalize It!
Buat yang tersayang tersenyum dengan gambar peribadi anda dan orang yang anda memberi hadiah di hadapan! Sangat mengharukan (link)

3.Draw It!

                                   

Jika anda mempunyai apa-apa jenis bakat seni (dengan baik, walaupun anda tidak, ia agak monumental untuk melihat karya seni yang kurang menarik kerana ia menjadikannya lebih peribadi, dan usaha yang sentiasa dihargai!), Mengambil sebuah penanda dan beberapa krayon dan menarik kertas pembalut anda! Dengan cara ini, ia adalah unik dan boleh diperibadikan dengan apa sahaja imej dan kata-kata berkaitan dengan anda dan orang yang anda memberikannya kepada! Pastikan anda membeli yang kukuh, namun fleksibel, kertas putih walaupun (link).

3.Woven Gift Topper

Bukan sahaja ini sejuk super untuk memberi, memandangkan rupa adalah gabungan moden dan antik, tetapi ia menjimatkan wang dengan menggunakan surat khabar lama dan membuat hadiah anda yang unik, di antara laut dan penguin Santa kertas pembalut! Belajar bagaimana untuk membuat di sini.

4.Fabric Strip Toppers

Bukan sahaja ia mudah, kemas, dan comel, tetapi ia juga bertindak sebagai satu cara untuk menyembunyikan ketidaksempurnaan dalam kerja pembalut berpotensi kemas anda! Mengetahui bagaimana untuk membuat ini, di sini

5.Parcel Imitation

Ini adalah idea yang kemas! Membuat melihat hadiah anda seperti petak-sekolah lama dengan menambah setem di sudut! (link)

6.Doily Toppers

Pernahkah anda perasan bahawa kesederhanaan adalah fokus kepada banyak idea-idea pembalut? Ambil serbet kecil yang berbeza dan tampal ke neutral kertas pembalut berwarna! Ia adalah mudah tetapi membuat semua perbezaan di dunia (LINK)

7.Flower Power

Bagi mereka yang masih mahu meraikan musim bunga di musim sejuk dan membebaskan diri dari semua orang kulit putih kusam, kelabu dan hitam, paste bunga palsu di atas hadiah anda! Semua orang suka bunga, terutama mereka yang tidak kehendaki! (link)

8.Candy Toppers


Menghiasi hadiah anda dengan tongkat gula-gula yang berbeza! Dua hadiah dalam satu! (link)

9.Vintage Touch


Ambil kesederhanaan kertas pembalut coklat (mesra alam) dan menambah sentuhan vintaj dan feminin dengan kerongsang vintaj dan tunduk cantik (link)

10.Name Cutouts


Jangan keliru apabila ia datang kepada pemberian hadiah! Tulis nama mereka pada hadiah mereka dalam out potong kertas berani dan unik! (link)

11.Christmas Ornament Toppers

Apa idea yang hebat! Gunakan perhiasan Krismas ke atas dari hadiah anda. Hanya pastikan anda tidak cuba untuk mengejutkan sesiapa sahaja, orang-orang di sebelah kanan akan Jingle sepanjang jalan! (link)

12. Recycled DIY Bows

Bukan sahaja yang anda menyelamatkan alam sekitar DAN wang dengan membuat ini cukup DIY haluan daripada kertas pembalut dikitar semula, tetapi mereka hanya darling! Mereka akan menambah bahawa sentuhan kemasan untuk hadiah yang sempurna! Mengetahui bagaimana untuk membuat di sini.

Yang manakah menarik perhatian anda? Jangan tanya saya pula dimana hendak dapatkan barangan rekaan-rekaan di atas kerana saya hanya mendapatkan gambar-gambar ini untuk memberikan idea dan kongsi dengan anda, ianya adalah dari pelbagai sumber di internet. Semoga anda terbuka minda dan mendapat serba sedikit informasi.

Sesungguhnya kita ini hanyalah insan yang lemah, segalanya adalah dariNya dan hak milikNya...


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in