Terima Kasih atas Ucapan Hari Lahir


Bismillahhirahmanirrahim, Assalamuallaikum dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.Selawat dan Salam kepada Junjungan Nabi, serta ahli keluarganya dan para sahabatnya sekelian. Salam ukhuwah untuk semua.

Syukur kepada IIahi kerana masih dikurniakan kesihatan pada hari ini untuk kita meneruskan kehidupan di dunia ini. Walaupun dengan pelbagai dugaan dan cabaran yang kita hadapi kita tetap gagah dalam menilai erti kehidupan.

Terima kasih kepada semua yang post ucapan Hari Lahir saya 24 Dis. di wall post saya! Amin semua doa dan semoga Allah swt juga melimpah rahmatNya kepada anda semua dan seluruh keluarga dan keturunan! Doakan agar hajat saya melihat segala hajat dan impian anda dimakbulkan Allah swt dengan berkat selawat dan salam ke atas junjungan baginda Rasul saw.Syukur yang tidak terhingga di atas segala nikmatNya samada sedar atau tidak! Terima Kasih Bonda serta Abah kerana bersusah payah melahirkan dan membesarkan saya! Semoga Allah swt memberikan syurga tertinggi kepada Bonda dan Abah !Doa Tuan dan Puan saya iringi dengan ucapan terima kasih .Jauh di sudut hati, i love u all... muah3....Anda semua kaya & berjaya!

......Salam Sayang




0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in