Fridge Magnet (FM) Argentina

Alhamdullilah murah rezeki aku dengan pemberian souvenirs dari rakan-rakan. Sangat terharu dan appreciate it so much. Gembira tengok kawan-kawan pi jalan-jalan makang angin ke overseas. Aku? Belum rezeki lagi!!! Last aku gi jalan2 Legoland tu jer lah. Lepas tu aku terlalu busy dengan tugasan yang tak habis-habis.Tugasan mecantik kan rumah yang baru pindah dan mendeco rumah Shah Alam untuk homestay .

ok jom tengok apa yg meber ketat aku bagi Mummy Lin....

NO.36
Piring hiasan Argentina....harga lupa   leather



NO.37

FM.95

FM.96

FM.97

Korang pun kalau rasa nak bagi hadiah jugak sila komen,nanti aku inbox alamat untuk pengeposan .
*lawak pagi Khamis katanya*


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in