La ilaha ilallah




Bismillahirrahmanirrahim .

Ya Allah, sila berikan saya yang terbaik kekuatan dan kesihatan untuk menyembah kamu berterusan .
Ya Allah, sila meningkatkan kesabaran dan ketabahan saya.
Ya Allah, sila berikan saya keberanian untuk berani melalui legion anda dari hamba setia.
Ya Allah, sila menyekat aduan saya dan menyucikan fikiran saya.
Ya Allah, sila membersihkan dosa-dosa saya dan menahan diri saya dari berbuat dosa.
Ya Allah, sila membersihkan hati dan niat saya.
Ya Allah, sila kosongkan laluan kami dari sebarang halangan.
Ya Allah, sekiranya terdapat apa-apa halangan, sila membuat saya bertahan itu dengan aman dan tenang , bersenjata dengan iman yang kukuh dalam Anda .
Ya Allah sila membuat saya menyembah kamu kerana aku takut dan cinta anda sebagai Pencipta saya, dan bukan kerana saya memerlukan sesuatu dari Anda .
Ya Allah, kurniakanlah kepada kami sila keselamatan dan kemudahan dalam perjalanan ini.
Ya Allah, sila membuat saya gembira dengan semua yang saya hadapi untuk saya semata-mata tetamu dan Engkaulah Tuhan saya.
Ya Allah, sila mengingatkan saya untuk bersedekah kerana perbuatan baik di Masjidil Haram adalah banyaknya berlipat ganda .
Ya Allah, terimalah taubat dan du'as saya.
Ya Allah, sila memberkati umrah saya dan mungkin semua berjalan lancar dengan nikmatMu .
Ya Allah, sila berikan saya akhlak yang besar dalam tatacara saya.
Ya Allah, sila membuat saya menerima satu Qada 'dan Qadar yang akan menimpa saya di Tanah Suci Anda.
Ya Allah, sila membuat saya ingat untuk mendoakan umat , selain daripada diri saya dan keluarga .
Ya Allah, sila membuat saya mati syahid di Tanah Suci anda.




0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in