Souvenirs - Thanks Dear Friends❤ BALI

Lately ni ramai betul kawan-kawan sanak sedara aku yang makan angin ke oversea.Aku tumpang seronok bila ada kawan-kawan yang berpeluang bercuti ke mana-mana.At least kita boleh berkongsi pengalam dengan kawan-kawan kita tu. Mana tau banyak tips yang boleh dikongsikan bersama. I likee!!

Jom tengok apa souvenir yang aku dapat dari orang tersayang ku. Thanks Mummy Lynn!!
FM.98
FM.99
ni pulak bukan pemberian percuma tetapi kena bayaq hahahaha.So aku kirim shortglass HRC Bali.Harganya 1500rp RM43 dan Fridge Magnet 2000rp RM57 wahai kawan2...mahal sungguh.


Satu lagi yang buatkan aku seronok ialah...dapat souvenir dari kawan-kawan.Alhamdulillah rezeki kan. Peringatan kat diri sendiri...kalau gi mana-mana jangan lokek bagi souvenir kat kawan-kawan. Yelah sebagai tanda kenangan dari  kita. Bukan nak minta balasan sebenarnya. Tetapi boleh dikatakan aku selalu murah rezeki dapat souvenir dari kawan-kawan juga.Alhamdullilah itu tandanya mereka ingat pada kita.




0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in