Makan Malam havoc ....



Assalamualaikum w.b.t.

tak tahu nak tulis tajuk aper daa...

Hehe. Belated entry. Tak sempat nak post ;p Hehe.
Hari ini sabtu, baru sempat nak post. Itupun dah simpan dalam draf lama dah.

Pada 24 Dis 2013 yang lepas, saya yang sangata comel, perasannn jangan mutah hijau udah ler... iaitu telah mengajurkan satu parti hari jadi yang sanat lah ohsem sahaja. Terharunya.
Girangnya hati ini! Dalam diam-diam rupanya beliau menganggap saya osem. Dalam hati ku tiba-tiba ada taman! gituwww! ahahahhh ;p

Tema pakaian angah pilih berbaju melayu dengan seluar jin. Tetapi ada juga yang tidak ikut tema tau. Nak kena babap nih! Wachaaa! Tak aci tau sebab susah payah tau anak2
cari baju melayu Aron Aziz...Anak2 dan en.cayang ikut tema. Wahhh. Suka sukaaa!
Alhamdulillah! Hiks.

Jom cekidaut gambar-gambar...

Venue : Paloma
Date : 24 Dis 2013
Idea & Prop : Ell & Angah
Photographer : Dato Lee
Awesome guests : Udynjambul, Fiq, Epan, Ell Amor & Mr. Arrogant
VVIP : Dato Lee

Deko atas meja semua ini, adalah idea aku sendiri. Dengan gigihnya mengaturkan deco semua ni oleh Epan. Maklumlah tema : Hari Jadi Glam ala Kenyang kan? Hehee



 
Chiken dance  gandam style

mini Paloba loba loba .... 




dessert merry leleh lagi beretusss & cracker leleh lentoq....~_^






Birthday girl yang bertambah kartu
Pahang mari.







kanak2 ribena yg riang gombira....

"Ya ALLAH ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepadaMu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan sifat malas, aku berlindung kepadaMu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepadaMu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia...Amin"


0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in