Idea Design Bilik Mandi Kecil dan Fungsi

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum^^




Jika anda sedang mencari untuk menghiasi lagi bilik mandi kecil atau satu reka bentuk dari awal, selepas hari ini akan menawarkan beberapa tips cepat bagaimana untuk berbuat demikian dan sebagai bonus, banyak inspirasi fotografi! Anda mungkin tertanya-tanya bagaimana seseorang boleh membuat bilik mandi kecil berfungsi, tanpa menjejaskan dalam estetika. Nah, bebrapa gambar kita berkumpul dalam senarai di bawah jaminan bahawa menggabungkan praktikal dan keharmonian visual ialah mungkin dan tidak begitu sukar selepas semua. Mengambil inspirasi dari bilik mandi kecil dalam jawatan ini boleh menjadi langkah pertama dalam menilai projek akan datang anda.


Anda mesti berfikir tentang setiap elemen dalam bilik mandi anda dan bagaimana ia berinteraksi dengan ruang yang ada. Adakah mana-mana mereka menduduki permukaan yang lebih besar daripada yang diperlukan? Bagi memaksimumkan bilik mandi yang kecil, terdapat beberapa perkara yang anda boleh lakukan. Membuang rasa kekusutan boleh dicapai dengan menggantikan sia-sia untuk tenggelam kekaki. Pilih sink tinggi sejuk yang sepadan dengan gaya keseluruhan kawasan pedalaman dan menikmati ruang tambahan. Membeli tab mandi kecil juga merupakan penyelesaian yang hebat, terutamanya apabila terdapat begitu banyak model bergaya di luar sana. Jubin lantai yang besar, serta cat warna cahaya di dinding memberi rasa ruang, manakala warna gelap inspirasi Kesesakan. Dengan idea-idea yang mudah dalam minda, kami menjemput anda untuk pergi melalui koleksi gambar yang menakjubkan di bawah dan berkongsi tips anda sendiri dan cara untuk mereka bentuk bilik mandi yang sempurna kecil!




































Terima kasih kerana bersam maszie, semoga ianya dapat membuka minda anda dalam mendapatkan idea dan ilham untuk mencari rekaan dan hiasan yang sesuai untuk di letakkan dan digunakan di ruang toilet anda...^___^


2 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in