5 Cara-cara untuk kitaran Parut Keju



 Siapa yang tahu bahawa graters keju boleh digunakan untuk lebih daripada parutan keju Parmesan lazat pada pasta anda? Dapatkan licik dengan graters keju bersih dan kitaran mereka untuk pelbagai tujuan kreatif! Semak senarai ini inspirasi bagaimana untuk kitaran graters keju anda:

1. Keju parut Lampu

Kitaran graters keju anda untuk mencipta beberapa lampu sejuk! Mereka akan membuat yang unik dan menarik disetiap hanya tambahan kepada rumah anda.

 2. Penyakut subang

Ini pemegang anting-anting adalah sangat mudah untuk membuat! Semua yang anda perlu lakukan adalah semburan cat parut keju, biarkan ia kering, dan hang anting-anting anda daripada !

 3. Keju parut Jam

graters keju upcycled.

                
 3. Pemegang tuala

Hanya menggantung parut keju anda terbalik, barangan di dalam dengan tumbuh-tumbuhan kering atau palsu, dan menggantung tuala di sekeliling mengendalikan sebanyak parut itu! Mudah!

4. Graters keju Penyimpanan

Seperti penyangkut tuala, semua yang anda perlu lakukan ialah menggantung parut keju terbalik dan menyimpannya dengan apa sahaja yang anda suka!

 5. Keju parut Pemegang Bunga kering

Pastikan ini adalah jauh dari jangkauan kanak-kanak tetapi anda boleh bertukar parut keju anda ke dalam pasu bunga kering atau palsu!



0 comments:

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in