Rahsia Diri Melalui Ujian Personaliti Kek

Pilih kek yang anda suka, yang mana anda akan pilih?



A) Kek Angel food



B) Brownies



C) Lemon Meringue




D) Kek Vanilla dengan coklat Aising



E) Kek Strawberry Cheese


F) Coklat berkrim Coklat


G)  Ais Krim




H) Kek Lobak


Dah buat pilihan? Sekarang skrol ke bawah...
.
.
.
.
.
.
.
.
A) Kek Angel food... Manis, penyayang, manja. Anda suka topik panas dan tidak jelas. Kadangkala sedikit gila-gila. Kadang-kadang anda memerlukan ais krim kon pada hujung hari. Ada segelintir orang memandang anda sebagai seorang kanak-kanak riang dan kurang matang pada masa-masa tertentu.

B) Brownies...Anda sukakan cabaran, suka idea-idea baru, adalah juara dalam penindasan dan pembunuh naga. Apabila naik marah, anda akan mencabut pedang anda. Anda sentiasa rasa yang unik, lucu dan ada arah. Anda cenderung untuk menjadi sangat setia.

C) Lemon Meringue ...Lembut, seksi & jelas dengan tindakan anda. Anda seorang penceramah yang sangat baik selepas makan malam dan guru yang baik. Sedikit sikap diva pada masa-masa tertentu, tetapi anda mempunyai banyak rakan.

D) Kek Vanilla dengan coklat Aising ... Penghibur, penyayang, sassy , lucu. Tidak sangat mendalam dalam kehidupan, sangat ragu-ragu dan kekurangan motivasi.Semua orang suka mendampingi anda, anda seorang pelawak praktikal. Orang sekeliling anda harus berhati-hati bila anda naik marah, bagaimanapun anda adalah seorang kawan setia seumur hidup.

E) Kek Strawberry Cheese ... Romantik , hangat, penyayang. Anda mengambil berat tentang orang lain dan boleh dikira di dalam secubit. Anda cenderung untuk mencairkan. Anda boleh terlalu emosi dan menjengkelkan pada masa-masa tertentu.

F) Coklat berkrim Coklat ...Sexy, sentiasa bersedia untuk memberi dan menerima. Sangat kreatif, sukakan cabaran, bercita=cita tinggi, dan bersemangat. Anda kelihatan sejuk dipandang tetapi hangat di dalam. Tidak takut untuk mengambil peluang. Tidak sambil lewa dalam menyelesaikan masalah kehidupan. Suka ketawa.

G) Ais Krim ... Anda suka sukan, sama ada besbol, bola sepak, atau bola keranjang. Jika anda boleh, anda ingin mengambil bahagian, tetapi anda menikmati menonton sukan. Anda tidak suka melepaskan alat kawalan jauh. Anda cenderung untuk menjadi orang yang pentingkan diri sendiri dan kos sara hidup tinggi.

H) Kek Lobak ... Anda adalah seorang yang sangat penyayang menyeronokkan, yang suka ketawa. Anda adalah seorang yang menyeronokkan untuk bersama. Orang-orang suka untuk bergaul dengan anda. Anda adalah orang yang sangat baik hati dan agak aneh sedikit pada masa-masa tertentu. Anda mempunyai banyak teman yang setia.





6 comments:

  1. rasanya semua sedap smpai takleh nak pilih tapi saya suka kek coklat berkrim coklat

    ReplyDelete
  2. W'salam...
    Semua sedap kak... macamana ni?
    By the way, bila nak ajak layan kek... satu suap tiap satunya pun okey... =)

    ReplyDelete
  3. Saya suka no 7! Hehe

    ReplyDelete
  4. ya,.. semuanya nampak sedap sangat.. saya pilih semua lah,...

    ReplyDelete
  5. Nampak sedapp jer semua kek tu..salam perkenalan drp saya.. :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in