WordLess WedNesday 25#











Kasut yang Unik...mesti BRAND  dari luar negara.

Aku pun pakai brand luar negara gak...Selipar JEPUN..HAHAHHAHAR..


8 comments:

  1. Belum pernah nampak org pakai kasut2 gitu lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada kat msia nie org dok pandang kaki je xpandang dah muka ...

      Delete
  2. ada yang memang kreatif, ada yang mengerikan dan ada yang menggelikan...

    ReplyDelete
  3. Terlebih kreatif...roti dan ikan buat kasut...xpatut!
    Macam2 ader :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mknan di buat alas kaki mmg terlebih assam...hehee

      Delete
  4. Hehehee Yang akhir tu brand apa ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. brand TONGcool sepupu sepapat TOMS....

      Delete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in