WordLess WedNesday 29#

Assalamualaikum…

                                  Hargai Pasangan Anda Selalu 

          

kata2 yang mampu menyedarkan manusia yang ingin bergelar insan dan khalifah di muka bumi ini….
tetapi ingatlah kata2 saya ini,
Telah ku rangkum segala rebah setia ku…

YA ALLAH,

aku ingin jadi seperti Saidatina Khadijah yang setia mencintai Rasullullah a.s.

walaupun ku tahu aku takkan sesekali mampu…

aku tunduk pada Pencipta….memohon..

“Ya… Allah…

Engkau peliharalah hatiku…
agar aku bisa menjadi hamba-Mu, seorang anak, seorang saudara,seorang ibu, seorang kekasih yang halal serta, seorang isteri….YANG SETIA”



jangan kita mempercayai kata2 seorang pemidato sebelum kita melihat dia melakukan apa yang dia katakan,

kerana dia hanya menjadikan lidahnya sebagai alat untuk meluahkan apa yang dia rasa….

semuga sentiasa di rahmati ALLAH selalu….

9 comments:

  1. Aamiin.. betul tu.. salam Rabu Maszie.. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih Mas...info yg berguna :)

    ReplyDelete
  3. Aminnnn.. Kisah cinta orang-orang tua kita lagi power dari drama cinta kat TV, baik sinetron mahupun drama korea. Keutuhan cinta hanya dapat dibuktikan melalui sejauh mana masa yang diharungi bersama.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. growing old together..sehingga kehujung nyawa...ameen

      Delete
  5. Insha Allah.. Setia hgga hujung nyawa...

    ReplyDelete
  6. Insha Allah.. Setia hgga hujung nyawa...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

 
Copyright © MaSZiE | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in